ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Εξυπηρέτηση Πελατών και Τεχνική Υποστήριξη

Η εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την αγορά ενός προϊόντος αποτελεί υπηρεσία πολύ σημαντική για μας. Επιδίωξη μας είναι η άμεση και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσω μιας εξειδικευμένης ομάδας συνεργατών, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την σύγχρονη τεχνολογία, παρέχουν καθημερινά επαγγελματική υποστήριξη στους χρήστες των προγραμμάτων μας.

Τηλ

+30 2810 332684

Fax

+30 2810 332945

E-Μail

info@tol.com.gr

Ώρες Υποστήριξης

Δευτέρα – Παρασκευή

9:00 – 17:00

Διεύθυνση

Καρτερού 60
ΤΚ 71201, Ηράκλειο
Κρήτη

 

Τεχνική Υποστήριξη…

…μέσω Τηλεφώνου

Τηλεφωνική υποστήριξη παρέχεται στους πελάτες οι οποίοι διαθέτουν συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης καθώς επίσης και στους χρήστες της δοκιμαστικής έκδοσης.

… μέσω Διαδικτύου

Η διαδικτυακή υποστήριξη περιλαμβάνει την υποβολή ερωτημάτων και την ανταλλαγή αρχείων είτε μέσω e-mail είτε μέσω της προσωπικής περιοχής συνδρομητών.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, είναι δυνατή η απευθείας σύνδεση από τον ΤΟΛ στον προσωπικό σας υπολογιστή μέσω κατάλληλων προγραμμάτων

… στα Γραφεία μας

Δίνεται στους πελάτες μας η δυνατότητα της προσωπικής συνάντησης με αρμόδιο για το θέμα συνεργάτη στα γραφεία της εταιρείας.

 

Στα πλαίσια της υποστήριξης, είμαστε πάντα πρόθυμοι να δώσουμε λύση σε κάθε είδους πρόβλημα ή απορία μπορεί να προκύψει. Το φάσμα της υποστήριξης καλύπτει θέματα τεχνικής φύσεως, απορίες εκμάθησης ή λειτουργίας των προγραμμάτων και ερωτήσεις νομοθεσίας ή κανονισμών. Σε κάθε περίπτωση η εξυπηρέτησή σας γίνεται σε προσωπικό επίπεδο και στον ταχύτερο δυνατό χρόνο.

Σημαντική βοήθεια στους χρήστες παρέχεται και μέσω των οδηγών χρήσης και των εγχειριδίων τεκμηρίωσης. Επίσης το οπτικοακουστικό υλικό των βίντεο που συνοδεύει τα προγράμματα αποτελούν χρήσιμα εργαλεία, αφού ένα μεγάλο μέρος των αποριών που μπορεί να έχει κάποιος χρήστης απαντάται εκεί.